Ostoskorissa 0 tuotetta. Yhteensä: 0,00 € Ostoskori | Kassa

Toimitusehdot

Tenavakulman verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Ranuan Tenavakulma Ky, y-tunnus 2177418-7. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron; elintarvikkeissa 14% ja muissa tuotteissa 24%.

Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta http://tenavakulma.verkkokauppaan.fi/ ostoskorin kautta. 

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Jos tilauksen jälkeen ei sähköpostiisi saavu tilausvahvistusta, tarkistathan ensin roskaposti kansiosi ja jos viesti ei ole sielläkään, ota yhteyttä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Toimitusalue ja -aika

Postitamme tuotteita vain manner-Suomeen. Jos haluat tilata tuotteita Ahvenanmaalle tai ulkomaille, otathan yhteyttä ensin sähköpostiin tenavakulma97700@gmail.com

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, 0-5 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostitse tai verkkokaupan sivulla "Ajankohtaista".

Jos tuote jostain syystä sattuu olemaan loppu kaupasta, ilmoitamme siitä pikimmiten sähköpostiisi ja joko vaihdamme tuotteen toiseen tai palautamme sinulle rahat.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Toimitamme tilaukset aina pakettina.

Toimituskulu 7,00 € / lähetys

 

Maksutavat

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

OPn Pivo Maksunappi

Pivo Maksunappi on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa.

OP Ryhmän maksaja hyväksyy Pivo Maksunapilla tilisiirron pankkitililtään maksunvälittäjän tai verkkokauppiaan tilille. Maksu toteutetaan pankkitiliin liittyvien Maksujenvälityksen yleisten ehtojen mukaisesti.

Muu pankin maksaja hyväksyy korttiehtojen mukaisen korttimaksun verkkokauppiaalle tai maksunvälittäjälle Sähköisellä maksulomakkeella. Lomake sisältää etämaksun edellyttämät kortin maksutiedot. Maksuun sovelletaan kortin myöntäjän ja kortinhaltijan välisiä korttiehtoja.

Maksaja ei voi enää peruuttaa tai muuttaa maksua sen jälkeen, kun se on hyväksytty.

Tarkemmat löytyvät Pivon sivuilta, pivolompakko.fi/ehdot.html

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-5000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1–24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos Jousto Osamaksulla on maksimissaan 5000 €.

Lue lisää Joustosta: jousto.com.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan, sekä lähettämällä Collector Bankille allekirjoitetun tililuottosopimuksen laskun eräpäivään mennessä. Luottosopimuksen voi lähettää joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (oma.collector.fi).

Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Lisätietoja: collector.fi

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Palautuksen asiakas maksaa aina itse. Asiakkaan tulee ottaa aina yhteyttä ennen palautusta osoitteeseen: tenavakulma97700@gmail.com

Jos kyseessä on ollut tilaus, jossa on minimi summa ylittynyt ja tilaus on toimitettu ilman postikulua, jos palautuksen jälkeen tilauksen loppusumma alittaa tuon postikuluttomuuden rajan, palautuksen arvosta vähennetään postikulu.

Vaihdon ollessa kyseessä sovimme asiasta ensin sähköpostin (tenavakulma97700@gmail.com) välityksellä ja sovimme myös vaihdon aiheuttamista kuluista.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

  • pankkitilinumerosi

  • sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Tenavakulma, Rovaniementie 29, 97700 Ranua

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palauttamista! 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, tilauksen rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Jos olet ottanut tilauksesi Collector-laskulle tai luottokortilla, palautus tapahtuu sitä kautta. 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tenavakulma97700@gmail.com 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa tai matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio pakettia vastaanottaessa.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Ranuan Tenavakulma Ky käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Ranuan Tenavakulma Ky sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.